onsdag, maj 20, 2009

Krisen


Camping.
Maj09.Når vi har ordnet alt i dag,så køre vi på Camping. Hvis der ingen krise havde været,så var jeg og tusinde andre ikke blevet fyret,og de fyrer stadigvæk folk over alt. Jeg tror detsværre at krisen fortsætter til 2011 men vi få at se. Men nyd tiden hvor du har fri,fri til din kone og til dit hjem,det gør jeg og Brigitte,jeg er ved at komme ud af mit stress og jag,jeg omsætter min ernegi til det som virkelig betyder noget.Selvfølgelig kan man føle sig krænket,fordi han eller hende er ikke blevet fyret,men sådan vil det altid være,det skal vi lære at leve med,for dig og værkføreren ser ikke lige dan på dig,vel. Som forfatter,da har man nok at lave,det findes ingen krise,hvis bogen ikke var god nok,så prøv igen og igen. Men vi køre på camping,så kan du læse om det senere her på Arkivbloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar