tirsdag, maj 19, 2009

Lady Gaga




Lady GaGa må sande, at hendes udfordrende tøj, kan give hende problemer. Det skete på Den Røde Plads i Moskva, hvor hun hoppede ud af sin bil og bad chaufføren om at fotografere hende på den historiske plads.

- Vi var i gang med at tage billeder, da politiet pludselig stod der og begyndte at knipse deres fingre ad mig. Jeg sagde til chaufføren: Jeg tror, det betyder, at de tror, jeg er prostitueret, fortæller den 23-årige sanger til The Sun.

Men Lady GaGa er vant til at håndtere lidt af hvert. Til avisen fortæller hun, hvordan hun i sin tidlige karriere fik publikum på en klub i New York til at holde mund ved at smide tøjet.

- Jeg havde fået et par sjusser, inden jeg skulle på scenen for at synge et par nye sange i et nyt fantastisk outfit. Jeg sad på scenen og ventede på, at folk skulle blive stille. Men der var en flok, der blev ved med at snakke. For at få deres opmærksomhed tog jeg tøjet af og sad på klaveret i mit undertøj og sang. Det fik dem til at holde mund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar